czwartek, 8 grudnia 2016

Tosty z kiszoną kapustą i serem

Wow, wow i jeszcze raz wow. Robiąc sobie tosty na śniadanie nie spodziewałam się takiego efektu.
Uwielbiam krokiety, ale nie przepadam za grzybami. Znalazłam dla siebie idealną alternatywę, gdy mam ochotę na krokiety, a nie mam czasu, by ich zrobić. Zamiast kupować można zrobić tosta z takimi składnikami. Ja zamieniłam grzyby na ser. Pycha!

Składniki na 1 tosta:
* Mała kosteczka  żółtego sera
* Garstka kiszonej kapusty
* 2 kromki chleba z odciętą skórką

Proporcje składników zależą od wielkości kromek chleba. Moje były małe.


Sposób przygotowania:

1. Kapustę siekamy i gotujemy w małym garnuszku lub na patelni do miękkości, podlewając co jakiś czas  wodą.
2. Ser ścieramy na tarce o dużych oczkach.
3. Z chleba odcinamy skórki.
4. Układamy warstwowo: kromka chleba, ser, odcedzoną kapustę, ser, kromka chleba.

Wkładamy do opiekacza aż będą przyrumienione i chrupiące.
Smacznego :)





2 komentarze: